Ida Henriksson

38,5

Publicerad 2012-12-26 21:04:12 i Allmänt,

Kroppen värker, huvudet värker... Har inte ätit något på hela dagen, ingenting. Knappt druckit.. bara sovit.
Men är väldigt glad att jag slapp detta över julen. Och Linus är ju hemma så jag kan bara slappna av och bli frisk.
Får se om jag hinner det innan helgen, då jag ska jobba.
Det är väl inte så mycket att göra åt om jag fortfarande är klen, men töligt. Att förlora en helg...
Den som lever får se..

Fanny har spenderat dagen med mormor och moster, åkt pulka, byggt snögubbe mm. Så hon var så nöjd över sin dag. Och jätte mysig när hon kom hem. Och snosade i min famn.. Blev alldeles varm i hjärtat!

Men nu ska jag luta huvudet mot en kudde, IGEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela