Ida Henriksson

Öööööööösregn

Publicerad 2012-08-26 14:00:53 i Allmänt,

Fy fan för detta väder. Jag vet att det upprepas ofta här angående vädret. Men va fan, nästan hela år 2012 har regnat bort. Tack så jävla mycket till den som beställde detta väder. Hela min mammaledighet har regnat bort! Jiihuu. Den 22 September gör jag min första riktiga arbetsdag, Ska väl inte och göra några kraft ansträngningar några dagar innan också, för att damma av hjärnan lite. Ska jobba varannan helg fram tills nån gång efter nyår. Sen får vi se hur det kommer att bli. Bör sätta mig och räkna dagar och pussla ihop de sista månaderna innan Iris ska skolas in på dagis. Visst hon är ju bara 7 månader(snart 8) men tiden springer i väg i en farligt snabbt. Hon vinkade till mig för första gången igår, och sken som en sol. Det gjorde min dag. De små framstegen är helt underbara.

De senaste 2 dagarna har jag mått hur bra som helst. Och ser fram emot hösten och vintern också faktiskt. Vintern? Ja why not. Får väl glädjas åt det lilla. Det kanske blir en fantastiskt fin vinter, trots mörkret. Ja menar sommaren är ju urusel!
Jaja.

Nu sak jag fota lite bilder jag målat, och lägga ut på facebook(ArtbyIda). Hej på en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela