Ida Henriksson

Måndagen den 13 Augusti 2012

Publicerad 2012-08-13 14:34:55 i Allmänt,

Idag är ingen vanlig dag, det är en tvättar dag.
I och med att det är bra väder så stormstävar jag här hemma.
Tvätten tycks aldrig ta slut.
Men tvättar på :)
 
Huset skulle behöva sig en om gång(igen).
Börjar ikväll när barnen har lagt sig. Badrummet är först ut.
 
Om lite mer än en månad ska jag börja jobba varannan helg. Ska bli roligt, och
skönt att komma hemifrån en stund.
Om inget annat händer ska jag jobba så fram tills nästa år. Men över jul ska jag vara ledig.
Sen när Iris är inskolad på dagis så börjar jag jobba heltid.
Det är allt skönt med en mjukstart ändå.
 
Målade lite igår kväll, men det gick trögt. Hoppas det släpper snart igen.
Känner mig lite halv när inspirationen försvinner. Blir liksom lite dött!
Det brukar lösa sig som tur är.
 
Igår fick en kompis sitt tredje barn. Himla roligt. Man blir alltid lika glad någon får sin efterlängtade bebis.
Det känns lite som man själv åker tillbaka då man fick sina fina barn.
Bästa som finns!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela