Ida Henriksson

Grattis pappa!

Publicerad 2012-08-11 23:48:56 i Allmänt,

har idag varit och firat min älskade pappa på födelsedagen.
Innan satt jag och Fanny och pysslade ihop kort och en teckning Fanny skulle ge sin morfar.
Det är glitter över hela altanen. Vad gör det, bättre än att et är en massa glitter överallt inomhus!!! :)
Men nöjd var hon när hon fick pyssla med det! :) Pappa var också nöjd över sina presenter, tur var väl det. :)
Och redan söndag imorn fan va helgen går fort. Hualigen.

Får så himla bra respons på facebook. Då jag har startat en egen sida för enbart mina bilder. Blir ju aldrig av att jag lägger upp dem på bloggen. Så kommer så småningom ta bort artbyida-bloggen. Enklast att ha allt på ett ställe :)

Så snart kommer det upp ännu en y bild på fejjan.
Så håll utkik, sök på ArtbyIda så håller ni er uppdaterade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela