Ida Henriksson

Dött dött dött

Publicerad 2012-08-24 11:42:02 i Allmänt,

Blir aldrig att jag bloggar nu mera. Vette fan vad det är. Men dagarna går fort fort. Och det är fullt upp med två barn. När kvällen kommer vill man bara vara, se en film, måla.. Ja vad än som faller mig in.
Men man blir lite ego då. Och bloggen ligger inte högst uppe på min to-do lista.

Idag kommer min kära vän Emma och hälsar på. Hon har lång lunch på jobbet och då kommer hon hit :) KUL
Har saknat min gumma mycket.

Det är så många jag skulle behöva träffa, men får beta av det nu i höst!

Nej dags att byta om. Rätta till håret. Slänga på sig en dos smink. Ja så mycket jag hinner med mig själv på en kvart. Innan barna vill ha min fulla uppmärksamhet igen! Hej och hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela