Ida Henriksson

Torsdagen den 12 April 2012

Publicerad 2012-04-12 20:34:19 i Allmänt,

Herre jisses jag ville skriva tisdag, fast det är torsdag.
Och jag ville skriva mars, fast det är april.
Är jag trött i knoppen eller är jag så efter i årets gång?!
Snart tror jag väl det är 2011 också.

Idag har jag varit med Irisen till BVC för kontroll och vaccination.
Allt gick fin-fint. Hon väger 6325g och är 64 cm lång.
Jämförde när jag kom hem med Fanny när hon var 3 månader.
Men Fanny mätte samma längd och vikt som Iris när hon var 4 månader.
Så Iris är större men inte mycket. Men växer så det knakar det gör hon.
Nu är det bara att vnta och se om det blir någe feber efter vacinet.

Idag skratta hon nästan också, Iris alltså. Det liksom är påvääääg att bubbla upp.
Ler gör hon mest hela tiden :)
Nu ska jag fixa lite med inbjudningskorten inför Iris dop. Fullkomligt ÄLSKAR att "pyssla".
Hoppas på att kunna skicka dem imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela