Ida Henriksson

Söndagen den 22 April 2012

Publicerad 2012-04-22 14:48:29 i Allmänt,

Igår var vi somsagt till Karlstad, Jag, Linus och Iris.
Det blev väldigt lyckat och vi han med så mycket trots att vi inte stressade.
Det var en del folk i farten men det beBlev först Ikea för att inhandla de största grejerna som
skulle med hem, bl.a en säng åt Fanny.
En sån här..

Jag satte ihop den idag, och Fanny blev super nöjd över sin nya säng. Känns bra för jag är också nöjd.
Sen blev det väl endel annat också som en ny kudde och sängkläder till Fannys säng, ramar, klocka, köksredskap m.m Efter Ikea for vi inte till stan och gick lite i affärerna de viktigaste var såklart Lagerhaus,
Panduro, Akademibokhandeln. Eftersom vi kom rätt sent intill stan och de stängde 16 så åkte vi tillbaks till Bervik för lite klädshopping åt Fanny. Hon drar i väg och blir så lång, tycker jag plockar bort kläder hela tiden.

Iris var hur nöjd som helst hela dagen i Karlstad. Väldigt impad faktiskt. Nöjdare unge kan man inte ha.
Fanny hade haft en toppen dag hos sin mormor och morfar. Cyklat och lekt massor.
För att få med henne hem fick vi locka med ett paraply vi köpt åt henne. Ååh det var nog bästa grejen av allt som hon fått.

Idag så pusslar jag ihop möbler, tvättar och dolar med det mesta.
Grått är det ute också. Men det gör inget faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela