Ida Henriksson

Onsdagen den 4 April 2012

Publicerad 2012-04-04 12:10:12 i Allmänt,

Idag fick Fanny vara hemma från dagis. För det första försov vi oss.. För det andra så
hostar hon och snorar så förbaskat. Igår kväll hosta hon så hon spydde. Lite krupp varning.
Men på dagarna här hostan lite bättre ialla fall.
Imorgon ska hon få gå igen för då är det påskparad och det vill jag att hon ska få vara med på.
Själv är ja inte heller helt hundra. Hostan tar kol på mig. Igår var jag helt slut av att hosta hela dagen.
Risken är att jag får dra på det ett par veckor till!!! Suck

Ska bli jävligt gött att Linus får långledigt nu över påsken. Helgerna känns så hemskt korta annars.
Får se vad vi hittar på med!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela