Ida Henriksson

Onsdagen den 25 April 2012

Publicerad 2012-04-25 09:38:56 i Allmänt,

Igår var kära Emma här, eller Pappa-Emma som vi kallar henne.
Har dragit den historian förut men ni som missat den, here it is:
Emma jobbade på toria förut och en period under den tiden jobbade vi tillsammans i frukten.
Innan mig hade en annan tjej jobbat. Men fick vikariera för henne för att hon skulle ha barn.
Och innan henne jobbade det också en som OCKSÅ skulle ha barn.
Efter en tid så blev jag också gravid. Och nu skyller vi på Emma.
Tre på raken som blir/ är med barn som jobbat med henne.
Där av pappa-Emma. Dessutom så jobbade vi i frukten. Och blir man inte befruktad, när man blir gravid???

Så är det. Men hon var här igår. Fanny såg verkligen fram emot att träffa henne.
När jag hämta henne på dagis så skrek hon JAAAA, när hon fick veta att Emma kommer sen.
Fanny kalla Emma pappa en gång(två gånger?). haha
Vi fikade och målade i fannys målarböcker. Mycket trevligt.
Längtar tills nästa gång vi ska ses. Måste faktiskt åka ner till sunne och hälsa på henne.

Idag kommer Hanna vi 12 tiden!
Henne har jag INTE sett på väldigt länge. Men när vi ses är det som om det var igår vi prata.
Det är en kompis det!!! Det spelar liksom ingen roll när man ses, man är lika mycket vän ändå.
Tur nog har jag flera sånna!
Jag ska begrunda hennes gravidkula och hon ska gosa på Iris. Win-win
Sen ska vi gå husesyn. Sen någon dag framöver ska jag åka till henne på husesyn.
Vi köpte hus typ på samma gång.

Fanny är ialla fall på dagis. Jag var måttligt glad när hon växte mig. Typ aaaalllt för tidigt.
Men det gick bara man kom upp. Jag var rätt pigg ändå.
Men Fanny var trött och lite grinig. Men inte ville hon sova mera.
Hon höll på att somna i soffan innan vi skulle fara till dagis.
Nej nu måste jag plcoka bort allt som Fanny han dra fram i vardagsrummet innan dagis. SUCK.
ALLTID är det saker överallt!!!!

By the way, har sakffat iPhone. Jag som svor dyrt och heligt på att ALDRIG skaffa någon
telefon utan knappar. Men va fan man kanske måste hänga med i tiden?!
Jag får nöjja mig med att det ialla fall finns någon ynka knapp på den! :)
Men jag bara ÄLSKAR kameran. Bättre kamera har jag aldrig haft. Och kameran på min gamla mobil sög.
Och film kunde jag inte spela in för den funktionen pajja för några veckor sedan.
Jag som filmar mina barn mycket.

Dags att göra något kanske. Kaffet är ju uppdrucket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela