Ida Henriksson

Måndagen den 23 April 2012

Publicerad 2012-04-23 10:13:26 i Allmänt,

Himmel och pannkaka så trött jag är.
Men har kommit igång lite med att plocka här hemma.
Diskmaskin och tvättmaskin går för fullt!
Ska ta och svabba av köket om jag hinner innan Iris vaknar.
Hon var vaken vi 6 imorse och åt och hade lekstund, så hon sover längre än vanligt.
Liksom Fanny som sovit hela natten i sin nya säng har Iris sovit hela natten i spjälsängen.
Gött att det fungerar. *peppar-peppar*

Taskigt väder är det också men då behöver man ej ha dåligt samvete för att man är inne och städar.
Typiskt nog glömde jag tvätten på altanen inatt. Såå den är INTE torr än.
Men det löser sig det med förmodligen.

Nu åter till städning.

By the way i veckan ska jag få besök av både Emma och Hanna.
Två fina flickor. H har jag inte träffat på länge så det ska bli hur kul som helst!!!
(Pappa-)Emma har längtan efter Fanny så det är bäst att de får träffas. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela