Ida Henriksson

Måndagen den 16 April 2012

Publicerad 2012-04-16 12:27:32 i Allmänt,

Halva månaden gått.. Snart maj, det innebär snart dop!
Ja vi har bestämt datum och jag har gjort i ordning inbjudningskort.
Fick aldrig iväg dem i fredags. Men idag ska de iväg!!!
Är så himla seg idag. Har hemskt svårt att somna på kvällen.
Och värre blir det om jag nattat Fanny och tagit en powernap intill henne.
Ska försöka lägga mig tidigare ikväll, så har jag lite mer tid att vrida och vända på mig innan jag somnar.
Dessutom läsa mig trött.
Har blivit en aaaaaning sent i helgen.

Har målat en hel del under helgen. Men har inte fått tummen ur som vanligt att visa upp dem.
Svårt att sätta i system och visa upp direkt jag gjort något. Skulle egentligen dela upp än att visa allt i en klump.
Har faktiskt riktigt bra inspiration, och det är så gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela