Ida Henriksson

God fortsättning på Påsken!!

Publicerad 2012-04-08 19:43:42 i Allmänt,

Linda har just åkt hem. Hon har varit här och fikat med oss, och hälsat lite närmare på Irisen.
Tiden flög i väg. Ibland kunde också dygnet få ha fler timmar precis som jag vill att helgen hade flera dagar.
Annars idag är det jag som stått för matlagningen. Annars är det faktiskt Linus som sköter maten.
Tycker själv inte det är så himla roligt och föredrar att baka osv. Men idag så vet jag inte hur länge jag faktiskt stod i köket. Gjorde frestelse och köttbullar, och såklart stek prinskorv.
Då med en liten på höften och serverat stora fröken saft i mellan åt. Ritkigt husmor idag.. haha
Nöjd för allt smaka hur bra som helst. Jag kan om jag vill även om jag egentligen inte tycker det.
Men högst sällan jag har misslyckats när jag väl lagar mat.
Det var riktigt roligt idag. Annars är det en sån himla stress tycker jag.
Tur man har en kock ialla fall.. Linus är skit duktigt på att laga mat så varför ska jag göra det då?? heheh :)

Skönt att bara varit hemma idag. Linus har fixat med altanen. Jag har väl kutat runt i tofflor och linne mest hela dagen. Det är skönast med att bo på landet. Man behöver inte vara fullt på klädd när man kutar runt här hemma.
Härligt att veta att helgen inte riktigt är slut än. En dag till imorgon med gubben hemma UNDERBART!

Ska sätta mig och måla lite sen. Det suger i målarhjärnan och i fingrarna. Kul kul.

God fortsättning sålänge... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela