Ida Henriksson

Fredagen den 13 April 2012

Publicerad 2012-04-13 13:21:45 i Allmänt,

Ingen feber än för Iris. Inte så säkert hon får det heller. I stället är hon snorig och slemig.
Fast det har hon varit ett tag, till och från. Får se vart det bär. Men trorligtvis blir det inge värre.
Hon är ju pigg och glad.
Men det är trist att så många som är förlkylda nu. Man ska ju inte träffa en massa förkylda människor när man har en liten plutt. Jag var extra försiktig med Fanny när hon var liten. Och även sen hon börja på dagis har hon varit sjuk väldigt lite. Inte som jag trodde eller blev tillsagd att hon skulle vara under första året på dagis.
Hon är väldigt tålig. Nu vet jag inte om det är för att jag var så sträng i början men jag håller på detta även nu med Iris. Visst nu drar säkert stora fröken med sig endel hem från dagis. Men det man kan undvika ska jag undvika.
Onödigt att utsätta en liten bebis för sjukdomar.
Vi fick till och med när vi lämnade Karlstad efter Iris blev utskriven att man ska vara försiktig.
Inte dra med dem till stora folksamlingar, typ.
Det borde alla få höra när man lämnar BB eller så...
Nog om det.
Idag är det fredagen den 13. Rör mig inte i ryggen. Men man ska väl inte säga för mycket.
Längtar tills L kommer hem så det blir helg på riktigt någon gång.
Inga planer för denna helg. Förra helgen var nock full med saker som skulle göras.
Jag roar mig med att tvätta idag. Önskar jag hade 7 tvättmaskiner. Fattar inte vad kläder går åt här hemma.
Fanny är visserligen på Dagis och smutsar ner sig. För jag och Iris förbrukar inte kläder som L och F gör.
Hinner inte med alls. Så idag ska min maskin gå sig varm!!!!

Hiskeligt tråkigt inlägg kanske?! Men det måste det väl få vara ibland?!
Fundera på om jag skulle ha skrivit ner förlossningsberättelse. Men samtidigt så vill jag inte dela allt med alla.
Men jag vet hur mycket jag läste andras berättelser när jag var gravid. Alla förlossningar är olika.
Jag får väl fundera lite till på saken!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela