Ida Henriksson

Vetevärmare

Publicerad 2011-09-21 11:52:21 i Allmänt,

Äntligen har jag fått tummen ur och beställt en vete värmare.
Lundmyrs vetevärmare som man kan spänna på sig.
Och är användbar även för den som inte är gravid. Har velat ha en länge.
Så nu är det en på väg.

Fanny är på dagis nu och jag ska plocka ihop ren disk och ordna lite.
Kl 15 ska jag på möte, efter det blir det jobb.
Är lite mossig idag men det börjar gå över. Fanny hade svårt att somna igår som sagt.
Och sen blev det sent med tvätt och hela baletten igår. Dessutom kom jag på att jag skulle
färga mig så det drog ut på tiden väldigt.
Lilla fröken vaknade hemskt tidigt också. Men fick henne att somna om. Undrar om det inte var en mardröm
eller liknande.
Så vi båda fick lite mer sömn. Sen var vi så gott som fit for fight.

Solen skiner för en gångs skull. Och man ser faktiskt blå himmel. Gött.
Det är typiskt att man inte är ledig idag.

På söndag fyller Fanny 2 år. Tänk vad tiden går fort.
Hon blir så stor. Ännu större kommer hon bli när bebisen är född.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela