Ida Henriksson

Timme efter timme..

Publicerad 2011-09-08 09:47:56 i Allmänt,

Jag kämpar och kämpar med tavlan som chefen beställt.
Det är nu jätte kul att måla på den. Och den är inte långt i från klar faktiskt.
Så jäkla långt uppe håll som jag haft sen jag började med den.
Men nu på ett par dagar har jag ägnat vareviga lediga stund. För nu ska den bli klar.
Jag fick ta mig själv i kragen.
Är så stolt över mig själv!
Från första början har jag skrivit upp hur många timmar jag gjort på tavlan.
Och det är en hel del nu, 20 timmar och 30 minuter.
Puh kan inte fatta.

Jag klockar mig aldrig när jag målar. Och det får alltid ta den tid det tar.
Men det tar nog betydligt längre än vad jag tror.

Har lite ont i bäckenet idag med. Men det är alltid mycket bättre på morgonen.
Men det är ju för att jag vilat.
Ska göra ett försök på jobbet. Är rädd att jag ska få skit ont men då får jag säga till nån.
Dessutom är det ett rätt långt kassapass. 13-20.

Men ska dola med lite saker innan jag ska iväg. bla. duscha(göra mig i ordning). Slå in Fannys
födelsedagspresenter, kanske måla lite.

By the way, Är nu i v.22. Och jag har fått bättre aptit nu. Skönt. Men vissar saker är fortfarande jobbiga att äta.
Är trött mycket, men det är inte så farligt ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela