Ida Henriksson

Time flies

Publicerad 2011-09-05 10:14:32 i Allmänt,

Ja jädrar vad dagarna går. Det är både bra och dåligt.
Nu är det måndag igen och en ny arbetsvecka tar sin början.
Jobbade igår så det är inte så märkbart.
Fanny är redan på dagis. Och jag ska börja kl 14.

Var nog lite trött igår kväll för jag la mina linser i fel fack. Så när jag satte in dem
idag så blev det lite konstigt. Men märkte det inte förns jag skulle köra Fanny.
Aningen ansträngande. Jisses.
Har varit rejält trött i veckan som gått. Mycket som har hänt... eller ja, typ.
Somnade i onsdags i ett varmt bad. Ja det händer INTE ofta. Det är tur att man
är så lång att man spjärnar emot kanten.
Men det var väl inte så lyckat ialla fall.

Är aningen trött nu med. Och har värk i bäckenet o ryggen. Ja det är livet på men pinne som gravid det.
Men det går.. än så länge!

Imorgon är jag ledig. Yeehaaa. Undrar vad jag ska hitta på?! Fanny ska få åka till dagis faktiskt.
Ska väl själv göra lite ärenden. Få undan lite här hemma.
Det blir nog finemang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela