Ida Henriksson

Onsdagen den 7 september 2011

Publicerad 2011-09-07 23:47:24 i Allmänt,

Suuck detta börjar bli en "plågad" blogg.
Ja men det är fan inte så kul heller när man går som en skröplig gammal kärring här hemma.
Hasandes mellan rummen.
Ja lite skrattretande är det. Linus orkar inte hålla sig för att fnissa ibland.
Och då kan inte jag heller hålla mig. :)

Jag blev hemma från jobbet idag med. Det bara "gick" inte. (fniss)
Men imorn ska jag dit ialla fall.

Jag funderar på varför man ska plågas så när man är gravid.
Något så fint som att bära ett barn.. ja osv.
Det är jävligt konstigt.

Sen funderar jag på om jag kanske måste skaffa mig en rullator?!
Då kan det nog gå undan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela