Ida Henriksson

Nedrans fan.

Publicerad 2011-09-15 15:08:47 i Allmänt,

Ja va ska man säga.
Är det meingen att jag ska jobba eller inte?

Trött jag blir. Men detta var ändå väntat.
Fanny hade nog någon släng av magsjukan i helgen men det märktes inte mycket liksom.
Trodde det var ett tecken på för mycket mârtensgodis.
Linus blev sjuk i söndags. Och mamma i måndags. Alla med underliga symptom.
Lite magsjuka och lite influensa liknande skit.

Jag trodde att denna gång, ja denna gång har någon vänlig själ tänkt att jag får slippa undan.
Jag har ju annars fått allt som Fanny haft och mer där till.
Men icke igår kväll börja fanskapet.
Men känner mig inte hur illa som helst. Visserligen är jag förkyld i skallen och magsjuk i magen.
Dock ingen feber eller så. Fick ju igår veta på dagiset när jag hämta Fanny att alla ungar som fått det
har varit pigga trotts att de spytt osv.
Så jag tar det säkra före det osäkra och är hemma. Men usch ont i magen har jag.

Himla roligt inlägg men.
Ja sen har jag funderat på hur vintern blir som gravid?!
Jag är väl inte den enda i världen som gått höggravid en vinter men,
ja va fan har man på sig.
Sväller fötterna lika illa som när jag fick Fanny är jag dömd att gå i barfota?
Om jag är stor redan va tusan ska jag ha till jacka.
Testa min vinterjacka jag köpte i fjol. Haha man blev fnissig. Jag får precis igen den. Och
om säkert en månad så är den också förliten.
Ja det ska bli jävligt intressant detta. Och tänk om någon bestämmer att det ska bli lika mycket snö
som de två senaste vintrarna ja då får jag fan hyra privat plog här hemma.
- Ploga väg fan här ska jag fram. Liksom..

Ja helt omöjligt blir det nog inte ialla fall.. Tur nog är det ju INTE varmt som på sommaren när man skulle
vilja riva av sig skinnet för att man dör av värmeslag.

OM jag orkar ikväll kanske jag lägger upp någon bild på ArtbyIda. När det går förlänge mellan uppdateringarna
så glömmer man nästan vad man visat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela