Ida Henriksson

I'm just so tired

Publicerad 2011-09-02 12:14:54 i Allmänt,

Lämnade Fanny på dagis vid 9 idag. När jag kom hem sov jag i soffan en timme.
Jag tror nu mer att john Blund inte strör lite grus i ögonen utan jag tror att han
slår mig med en hammare i huvudet.
Har varit fruktansvärt sliten de senaste dagarna och har inte alls mått jätte bra.
Men hoppas det vänder nu. Annars vet jag inte vad jag tar mig till.
I onsdags skulle jag ta ett bad på kvällen. Ta mej fan, jag somna där också. Det är tur
att jag är så lång. Så jag typ spjärnar emot kanten :)
Jaja jag är lång så jag kan inte drunkna i badkaret. haha
Men inte så himla duktigt att somna där ialla fall.

Men nu "laddar" jag för kvällsjobb och helgjobb. Så gott det går ialla fall.
VI ska börja med skjortorna på toria idag. Och jag undrar om jag får plats i min. haha.
Magen växer mer än vad jag tror och ser.
Är i vecka 21 nu.
Det har gått så fort med första halvan av graviditeten.
Hoppas sista halvan går lika fort!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela