Ida Henriksson

Är det helg eller?

Publicerad 2011-09-18 14:30:25 i Allmänt,

När man jobbar lördagar och söndagar så känns det inte att det är helg.
Jag jobbar varannan helg så mina lediga dagar är grymt heliga.
DÅ ska jag alltid göra precis det JAG vill göra. Typ ialla fall.

Känner mig aningen såsig i huvudet, trött. Och så ska jag iväg och jobba om ett tag.
Hoppas jag kommer igång bara. Annars blir det så drygt.
Insåg att igår när jag jobba så håller min "stora" skjorta på att bli för trång
runt magen. För ena knappen envisades med att åka upp med jämna mellan rum.
Fan så drygt. Om denna skjorta känns stor på alla ställen än runt magen ja vad kommer inte nästa bli då?
Jisses, hej kom och hjälp mig jag drunknar i kläderna.

Ååh det är till och med ansträngande att få ihop ett inlägg här. Får bara stirr på skärmen.
Sover med ögonen öppna typ.

Den 28:e ska Fanny till tandläkaren för första gången. Men funderar på om det kan slut som
det gjorde för Lotta på bråkmakargatan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela