Ida Henriksson

Someone told me long ago, There's a calm before the storm.

Publicerad 2011-10-17 10:20:02 i Allmänt,

Ska vid 11 tiden vara på VC för att ta ett nytt BT. Jag har verkligen ingen lust att sitta
där och vänta i evigeheters evighet. Så trist. Dessutom brukar det bara vara jag, och en massa äldre.
De sitter där och man nästan bara väntar på att de ska trilla av pinnen.
Riktigt härlig stämning är det. Jihuu!
Inge mysigt alls att sitta där och inte veta vart man ska titta. Idag åker boken med så slipper jag
att läsa några sönder bläddrade Allers.
Nej det är MYCKET mysigare attt sitta i MVC väntrum. Men det går liksom inte ihop med att jag ska till VC idag.
Bara att gilla läget. Hoppas bara jag inte får vänta så länge.

Målningen jag håller på med blir himla bra. Jag blir nästan lite stolt över mig själv.
Inte ofta jag blir det. Men nu kan jag faktiskt klappa mig själv på axeln och njuta lite.
Jag måste titta på den när jag går förbi. För att se liksom att det verkligen är så att jag målat den. Haha
Eller om jag drömt.

Ja igår kväll satt jag och måla som en tok. Mina ben var som timmerstockar. Fick akut lägga mig i soffan.
Men benen högt. Minns förra graviditeten då var det en ställning man fick inta i princip hela tiden.
Det var sämst på slutet då man skulle lägga sig. Ja menar för det första var fötterna som fotbollar och skulle ligga
högt, ja sen hade man halsbränna så då fick man ligga högt med överkroppen.
Ja lite fälkniv här då. Men sen ja då har man en enorm mage som liksom motarbetar en till fälknivsställningen.
Ja ni kan ju tänka er hur det ser ut.
haha. Ja och inte lättare blir det nog denna gången heller.

Nej fan nu ska jag göra mig lite anständig och snart fara bort över...
Om så kamera sladden har lust att krypa fram kan det kanske bli en sneek peek på tavlan senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela