Ida Henriksson

Påbörjat..

Publicerad 2011-10-26 00:06:11 i Allmänt,

.. en ny tavla. Den är inte riktigt lika stor som de andra två jag målat. Men näst intill.
Var inte meningen att den skulle blir så stor, men det är svårt att klippa till en bit papper
när man är tvungen att hålla till på golvet och magen är i vägen. Så det blev som det blev.
Men skitsamma..
Hoppas, hoppas bara att denna blir bra!!!!

Jag skulle behöva en atelje, där jag kunde förvara alla bilder och matrial. Och där man kan sitta och
måla såklart. Vi drunknar snart i bilder här hemma.
Så om nån är intresserad av någon bild jag gjort är det bara att kontakta mig..
Julklapp till någon kanske?
Finns möjlighet att få endel inramat också :)

Annars idag har jag vilat en hel del. Dödstrött, men kan också bero på vädret. Det är ju mörkt
dygnet runt känns det som.
Men på eftermiddagen ordna jag mat och efterrätt till mig, Linus , lilla fröken och Svärmor.
Och det var inte så dumt. Man hamna typ i matkoma efter det.
Lite tisdagsmys är inte heller fel, eller hur??!

Nu blir det sängen ska fortsätta på en bok jag börja läsa igår.
Älskar böcker... :)
Ett måste innan man somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela