Ida Henriksson

Onsdagen den 5 oktober 2011

Publicerad 2011-10-05 11:16:55 i Allmänt,

Då var det onsdag igen. Kvälls jobb väntas. Börjar 15.30 idag så det är några timmar
kvar.
Igår var jag ledig och hemma helt själv. Jag var så trött och sliten och behövde vila.
Sov i nästan 3 timmar efter att ha lämna lilla fröken på dagis. Och den tuppluren gjorde underverk.
Jag somnade inte kl 18. Och jag orkade mycket mer. Skönt.
Att lite sömn kan göra underverk. hehe.

Dagarna rasar i väg och graviditeten måste jag säga har gått fort.
Det är ju inte allt för länge kvar. Livet i magen stökar och bökar mycket och ofta.
Det är rejäla sparkar ibland. Linus har också kännt dom. Härligt.
Har en helvetisk magkatarr idag och jag misstänker att det är av dom där järntabletterna
BM vill att jag ska äta. Visste att det skulle bli så.. Blev dålig av dem när jag gick med Fanny också.
Fick sluta fastän BM inte tyckte det. Men va tusan går det inte så går det inte.
Jag ger fan i dem nu också tror jag. Detta går inte.
Inte tänker jag dricka någon Blutsaft heller, som smakar apa. Nej usch.

Hoppas bara det känns bättre i magen tills jag ska i väg och jobba!
Annars är det bara att bita ihop.

Intressant inlägg va? Ja så mycket händer inte just nu. Man jobbar sen är man hemma och sover i princip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela