Ida Henriksson

MVC

Publicerad 2011-10-10 12:50:29 i Allmänt,

Idag har jag varit till mödravården för kontroll.
Bebisen var pigg och allt lät bra i magen. Känns himla skönt.
Det känner jag ju också att h*n är pigg för det är ett jäkla ös särskillt på kvällar och nätter.

Det var lika häftigt att höra hjärtljuden nu som när jag gick med Fanny i magen.
Nästan så man blir lite tårögd :)

Det som var mindre bra var att mitt blodtryck var lite högt och att det visade
protein i urinen. Ska tillbaka på torsdag för ytterligare prover och ny koll på blodtrycket.
Vet jag hade så nån gång med Fanny men det blev inget mera. Högtblodtryck hade jag dock de sista
veckorna med Fanny. Ja vi får se vart det bär. Men lite orolig blir man.
Skulle egentligen ha jobbat i brödavdelningen på torsdag, men i och med att det krockar med
mvc besöket så fick jag säga i från den tiden på brödet.
Det krävs att man verkligen är på brödet om man ska jobba där. Och man får ju sitta i väntrummet
på VC i evigheter bara för att ta prover. Jag vet jag suttit där över en timme flera gånger.
Känns ju hur kul som helst. Som om man inte har annat att göra.
Men det är så det är. Så det gäller att jag är där i mycket god tid innan jag ska in til BM.

Fanny är på dagis. Hon hade knappt ingen tid att vinka hejdå idag. Lilla gumman upptagen direkt.
Nu ska jag antingen vila eller måla på en beställning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela