Ida Henriksson

Liten Karin hon är här, hon är här

Publicerad 2011-10-17 19:19:41 i Allmänt,

Liten Karin hon är här
Hon som var min hjärtans kär
Kan du se så stolt hon är, ta mig fan!

Är väldigt trött just nu. På det ena och det andra.
Men vardagen funkar rätt bra när jag fått vara hemma nu under helgen.
Det är skönt att kunna vila när jag behöver och ladda batterierna på mitt sätt.
Att få tänka, eller bara drömma.
Att ha ork för mina hjärtan har varit guldvärt.

Var till VC tidigare idag. Och Inget är fel ialla fall. Prover och tryck ser bra ut.
Skönt. Men ska ialla fall träffa BM senare i veckan. Har lite annat jag behöver prata med henne om.

Målat lite idag också. Inte såå mycket kvar på den "nya" tavlan. Har varit himla roligt
att måla det senaste. Mer inspiration och ro givande.
En av de bästa medicinerna tycker jag.
(Men tyvärr hjälper det inte alltid. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela