Ida Henriksson

Ja jädrar..

Publicerad 2011-10-20 21:53:45 i Allmänt,

Tänk att när man är gravid då händer det så mycket konstigt i kropp o knopp.
Man funderar på till exempel:
- Hur det är möjligt att man kan svälla som en ballong, och få strumpbett djupa som Grand Canyon.
- Hur så små saker som aldrig rört en i ryggen kan göra en riktigt skit förbannad.
- Hur lätt man gråter åt allt. Fina saker och sorgsna saker. Och jag som aldrig typ gråtit till en film eller liknande förut gråter direkt det blir lite för mycket känslor. Första filmen jag grät till(när alla andra grät till Titanic) var Air Bud.
- Hur saker kan smaka annorlunda eller lukta annorlunda än vad det gjort tidigare.
- Att man blir lite såld på något ätbart och sen nästan missbrukar det en tid. ( Typ som Yoghurt med kolasmak)
Ja jädrar så mycket knepigt som händer.

Och man önskar också ibland vissa saker.
- Jag önskar bland annat att jag kune lägga magen på ryggen en sväng. Det skulle bli såååå
mycket enklare att ta på sig skor. Eller bara att tänka tanken på att ligga på mage och läsa på kvällarna.

Ja minsan, man funderar kanske lite för mycket också ibland.

På tal om att gråta här ska ni titta på något som jag grina som en tok åt här om dagen.
Inget sorgligt bara så jävla vackert gjort.
Plus att det spelas en skit bra låt också. NI MÅSTE TITTA PÅ DEN!
Om ni inte gråter kommer ni nog förmodligen att le, ett brett leende.


Kommentarer

Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Publicerad 2011-10-21 17:55:32

Vilken månad är du i?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela