Ida Henriksson

Fredagen den 21 Oktober

Publicerad 2011-10-21 21:30:34 i Allmänt,

Nu är denna månad snart slut. Det har gått så fort.
Men visst är det skönt för då är snart vår lilla knodd hos oss.
Var till MVC idag och allt ser bra ut med magen och lilla livet.
Efter besöket där var jag även in till en doktor. Men det tar vi senare...

Annars har jag väl inte hunnit så mycket mer än att ha rännt på sjukhuset.
Jo ja suttit på apotket i närmare 45 min för att hämta medicin.
Det är som man inte har bättre för sig.

Ledig är jag i helgen men ska på möte och middag med jobbet imorgon eftermiddag/kväll.
Har inte så mycket planerat men det är skönt. Ialla fall just nu!

Kommentarer

Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Publicerad 2011-10-21 22:22:38

sv Åh grattis :) och lycka till med allt. Vet du könet på fostret? :3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela