Ida Henriksson

Bengt & Lotta

Publicerad 2011-10-16 12:09:27 i Allmänt,

Har kärat ner mig i Bengt & Lotta.
Har två saker av dem. En servetthållare som jag fick av syster yster i födelsedags present.
Och en ljusstake som jag (om jag inte minns fel) fått av Mappa.
Men skulle vilja ha fler av ljusstakarna...
Snyggt att samla dem i en grupp liksom!!!
Här är några jag gillar MYCKET!!!



Detta är de små varianterna. De finns många fler att välja på men mest ha begär skapar dessa.
Sen finns det en STOR ljusstake från dem som är hur fin som helst.
Den heter "Adam & Eva" ...


Ja detta är ett av mina samlar object.
(Jag samlar på Greengate porslin också, de röda med vita prickar och andra saker också.. )

Men dessa kreationer kan inte annat än att göra en glad. Eller hur??

(Bilder: GrantRum)

Kommentarer

Postat av: Fanny - Idjuterna

Publicerad 2011-10-16 16:42:32

Tävling om att bli veckans blogg eller vinna en goodiebag på http://idjuterna.blogg.se! har d bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela