Ida Henriksson

Att inte se sina fötter.

Publicerad 2011-10-26 09:54:11 i Allmänt,

In såg här om dagen att jag inte kan se mina fötter längre.
Bara om jag lutar mig fram en bit. Det kan antingen få en att fnissa
eller gråta beroende på vad det är för dag. Nu kan jag fnissa åt det.
Lite lustigt är det allt!!!

Fanny och jag har mys i soffan. Hon börjar dagis lite senare idag.
Och då får hon bestäma vad vi ska göra innan hon ska iväg.
Då ska vi se på Teletubbies.(ve o fasa) Inte direkt mitt favorit program.
Men tur nog går detta över någon dag för henne. Bara att härda ut för min del!!!

Men det är underbart att umgås med sin dotter på morgonkvisten.
När hon gnuggar kaninen i ansiktet och tuttar på nappen.
Så goood hon är <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela