Ida Henriksson

Ännu ett besök på MVC

Publicerad 2011-10-13 12:12:45 i Allmänt,

Ja det blev ju ännu ett besök denna vecka på mödravården.
Och just för mitt höga blodtryck osv.
Men det var okej nu.
Barnmorskan vill dock att jag fortästter att komma två ggr i veckan för
blodtryckskoll. Känns bra att de kommer att ha koll ialla fall.

Idag är jag trött och sliten. Lite huvudvärk. Och ja jag känner mig tyngre än tyngst.
Slitsamt. Men det är väl bara att kämpa på. Imorn är det tillbaka till jobbet som gäller.

Ska måla lite mera idag. Men nu har jag börjat på en ny tavla som också är 100x70.
Det är kuuuuuuuul. Och jag blir så lugn och harmonisk av att få måla. Bara det att ha
inspiration. Den tavla jag målar nu hämtar jag från en musiker som jag rätt så nyligen börjat älska!!!
Underbart bra musik!!!
Säger inget mer förns den är klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela