Ida Henriksson

97 dagar kvar.

Publicerad 2011-10-06 09:38:06 i Allmänt,

Jädrar jag har totalt missat att jag gått under 100 dagar kvar.
Tiden bara rasar iväg. (skriver det ganska ofta)
Ja herregud, lilla knytet är väl ute i en grisblink.
Måste säga att denna graviditeten har gått förbi såå himla mycket fortare än när jag gick med Fanny.
Klart att det var drygare sist då man bara hade en mage och jobb och sambo.
Nu har man ännu en lite själ som tar upp mycket av sin tid.

Ja nu ska jag också gör något som tar tid, och är såå tråkigt så man vill spy. DISKA.
Usch och fy. Den kunde väl lära sig att diska sig själv!!!
Nej nu biter vi i det sura äpplet. Får lite fart på en.
Börjar jobba kl 13. SLutar 20 och då tar jag helg. Jiiiiihuuuuu!!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Lillstrumpa

Publicerad 2011-10-07 06:00:30

97 dagar bara? Nej men herregud det är ju ingenting! Längtar efter dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela