Ida Henriksson

Tycker det kan bli Januari nu!

Publicerad 2011-11-30 10:29:23 i Allmänt,

Nu är jag lett vid att vara gravid. Lett vid tyngden och svårigheterna att sova.
Lett vid inkompitenta barnmorskor.
Lett på att höra att man hela tiden ska vila vila vila, jag tror inte jag gör något annat.
Jag vet, sluta tjata! Bm på är på mig varje gång jag är där.
Inte så lätt att ligga och vila när det gör ont i bäcken av att ligga ner.
Nej nu har jag verkligen ingen lust längre.
Det får gärna bli torsdag så det blir lite positivt några timmar.

Just nu tror jag att jag är MER kompitent till att bedömma mitt tillstånd än min BM.
Usch vad trött jag blir.
Jag kan inte fatta att jag längta tills jag fick en "riktig" gravid mage igen.
Bara i vägen nu. Avskyr att jag inte orkar lika mycket som förut.
Det är en jävla tur att det kommer ut en liten bebis tillslut.

Är också trött på att höra hur stor man är, och om man inte har två i magen.
Herregud jag har sett dem som är större än mig. OCH igår fick jag se lilla undret för TREDJE
gången och den var normal stor och det var bara EN i magen.
SÅ nu har vi rett ut de!

Idag är jag arg och så är det med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela