Ida Henriksson

Tisdagen den 22 November 2011

Publicerad 2011-11-22 10:18:10 i Allmänt,

Tisdag idag, och det är så grått ute.
Idag mår jag lite bättre än igår. Vaknade igår och var så svullen i händer och fötter.
Och hemskt trött. Ville bara dra täcket över huvudet typ.
Ja, idag är det lite bättre som sagt. Trött är jag, men kan också vara att jag inte fick en
ostörd natt. Uppe två gånger och kissa och drack. Plus att jag blev täppt i näsan.
Ja alla dessa roliga grejer man har för sig när man är gravid.
Men ska ta och vila en stund nu faktiskt. Behöver lite extra energi. Sen ska jag ta tag i något att packa här hemma.
Väldigt mycket är ner packat. Och det är RÖRIGT här hemma. Men vi får väl leva med det några veckor.
Det är väl så att flytta.
Just nu är halva vardagsrummet fullt i banankartoner, både fulla och tomma. Och några säckar med kläder.
Känns overkligt att se på lådorna och veta att man snart ska här i från.
Något jag och Linus längtat efter länge.

Vi har trivts väldigt bra i lägenheten. Himla fint område. Men jag kan inte vänja mig vid att
man alltid har nyfikna ögon på sig direkt man visar sig utanför dörren.
Eller att man hör vad grannen gör typ. Nej lägenhet är inte min dröm.

Jag och Linus har inte bara köpt ett hus vi har också köpt, frihet och lite mer privatliv!
Det är så jag ser det! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela