Ida Henriksson

Onsdagen den 23 November 2011

Publicerad 2011-11-23 12:22:26 i Allmänt,

Igår kväll/natt var jag tämligen trött på att vara gravid.
Det värkte överallt när jag skulle sova.
Rygg, höfter...
Nu vill jag bara flytta och sen föda barn.
Men fick väl några timmars sömn ialla fall.

Har varit till banken idag och fixat med lite papper. Ska byta till Handelsbanken.
I och med att Linus är där. Och blir enklare att ha samma.
Känner mig nöjd, de är ju så himla trevliga på Handelsbanken.
Känns liksom lite mer personligt där än på Swedbank.
Jag är nöjd(so far).

Imorgon och på fredag blir det Karlstad. Linus ska ner på jobb.
Jag ska ordna lite med julklappar. Blir korta besök båda dagarna.
Men det är heeelt okej för mig. Orkar inte hel dagar där ialla fall.
Det är i princip bara Fannys klappar kvar att fixa. :)
Skönt!

Ska se om jag kan ordna lite här hemma. En aaaaning rörigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela