Ida Henriksson

Livets gåtor blir så uppenbara och dem kan jag förklara när du vilar på min arm

Publicerad 2011-11-15 09:17:04 i Allmänt,

Tisdag.. ja vad ska man säga. ännu en ny dag.
Ögonen går i kors av trötthet. Har sovit lite dåligt i natt. Visserligen blev det
sent igår. Men mest ialla är sömnen var inte ostörd i natt. Jädra höfter.
Ont ont ont.
L fick komma hem och skjutsa fröken till dagis.
Jag visste knappt hur jag skulle orka ta mig ut till bilen. Han är helt underbar min Linus.
Tur är det väl att jag har honom.

Tror jag ska lägga mig och vila en stund till. Kanske känns det lite lättare sen.
Om jag inte är allt för skröpligt sen så ska jag försöka röjja lite mer här hemma.
"Förbereder"

Livet i magen tycker nog också jag ska lägga mig ner, så h*n får lite mer a plats.
H*n gillar inte att jag sitter framåtlutad vi datorn! Bäst att lyda ;)

Kommentarer

Postat av: Lalleh

Publicerad 2011-11-15 09:58:46

sv; om du verkligen vill ha dem finns de att köpa för 499 hos en kompis som äråterförsäljare :) vilken färg tycker du bäst om?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela