Ida Henriksson

Lånat kameran

Publicerad 2011-11-09 11:43:08 i Allmänt,

Bättre väder ute. Sköönt. Har varit så trött på detta mörker.
Idag på morgonen hade jag och Fanny mys i soffan till Barnkanalen.
Men sen fick hon myror i brallan och börja tjata om dagis.
Hon trivs verkligen där. :)
Var på vårt andra utvecklingssamtal igår, och allt var väldigt positivt.
Det tyckte hon var duktig på att prata och tidig med att snappa upp alla melodier på sångstunderna.
Himla roligt. Dessutom tycker jag det är både viktigt och roligt att ungar får sjunga och dansa.
Musik är nyttigt!!!!

Igår innan dagis "lånade" Fanny kameran. Kollade aldrig på fotona då men fick mig ett gott skratt
idag när jag skulle fota några bilder jag målat.
Här är en av de korten hon tog.



Det fanns ett par till som var himla roliga. Men de lägger jag inte upp.
Vill inte lägga upp så mycket bilder på lilla fröken.
Men nu kunde jag inte låta bli!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela