Ida Henriksson

Fredagen den 18 November 2011

Publicerad 2011-11-18 23:22:40 i Allmänt,

Japp, nu är packningen i full gång. Roligt är det också.
Köket börjar ta slut på grejer förutom det som nödvändigtvis behövs vid matlagning osv.
Men mycket är ner packat eller ska åka på tippen.
Och ja vi ska flytta!! Linus och jag skrev på pappren om hus i Onsdags.
Ingen hemlis längre. Känns helt underbart.
Den 1 december slutförs affären och vi kan börja flytta in!!!
Det är tungt åt en annan men jag är positiv och jag gör det jag orkar.
Också på order av min BM. Som inte är fullt så glad över detta. Men va tusan, det här skall gå!
Och går det så bra som det gjort hittills så...

Var också idag på en extra kontroll hos BM för att kolla tryck och ta en urinsticka.
Trycket låg bra, men plus en i äggvita. Men det var tydligen ingen fara så länge trycket låg bra.
Och inte jag har en hemsk huvudvärk.
Men det är lungt. Jag mår bra, bättre än på länge!
Vi var hos mamma och fikade efteråt, jag och Fröken. Hon var ju där undertiden jag var uppe på MVC.

Imorgon blir det väl lite packning av grejer, och andra saker som ska uträttas.
Men det kanske blir rätt lungt ialla fall.
Jag måste ta det lungt.

Tänk vi har två grejer att se fram emot. Först är det huset, sen är det bebis. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela