Ida Henriksson

En dag i Karlstad.

Publicerad 2011-11-24 19:41:24 i Allmänt,

Varit till Karlstad idag, jag & Linus.
Blev lite shopping, julklappar bland annat!
Imorn ska vi dit igen för Linus ska ner på ett jobb.
Ska shoppa det som saknas till Fanny. Sen bör jag vara klar för i år.
Skönt. Då slipper man oroa sig för det när flytten sker.

Hade lite molandevärk i magen i Karlstad, och även sen jag kommit hem.
Men efter att ha vilat lite i soffan har det gett sig.
Inge obehaglig värk så direkt. Det är väl förvärkar antar jag.
Vet jag hade så när jag gick med Fanny. Och bara jag vilade så gick det över.
Har ju verkligen inte tid eller lust att föda barn nu! :)
H*n får faktiskt vänta tills det blir Januari!!!

Ska ta och slå in lite klappar nu. KUL KUL, det är det roligaste av allt.
Presenter ska vara snygga, Inte bara haffs haffs. Enligt mig.
Kul när man lagt ner sig både på innehållet och utsidan.
Dessutom tycker jag att presenter i sig ska vara något lite genom tänkt och inte
bara för att. Då kan det lika gärna kvitta. Eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela