Ida Henriksson

Deg

Publicerad 2011-11-09 14:03:38 i Allmänt,

Här om dagen bakade jag sockerkringlor. Nu har jag en ny deg på jäsning.
Denna gång kanelbullar. Tycker det är sååå kul att baka. Helst skulle jag vilja göra det jämt.
Men frysen skulle bli så förbaskat full.
Och orken är ju inte heller riktigt på topp nu heller. Men man passar på när den infinner sig. :)
Var först tänkt att göra dubbel sats men fan jag ska ju snart laga mat inför att Linus och lilla fröken
kommer hem också. Nej jag får dela upp det lite.

Kanske ska ta golven i köket medans degen jäser!?!

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2011-11-09 20:28:00

imorgon avslutas en tävling i min blogg, har du inte deltagit, så tycker jag att du borde ta och göra det!



direktlänk:http://fotokobran.se/2011/october/annu-en-tavling-i-samarbete-med-wwwthesmil.html#comment



kram http://fotokobran.se !

Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Publicerad 2011-11-11 20:34:23

Kanelbullar är så jäklarns mumsigt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela