Ida Henriksson

Bingolotto.

Publicerad 2011-11-17 21:48:24 i Allmänt,

Tänk inte trodde jag när jag var yngre att jag skulle tycka Bingolotto var underhållande.
Men trot eller ej har jag spelat en hel del gånger.
När Fanny kom ut till oss efter 9 månader spelade vi bingo riktigt mycket.
Inte helt ostört men det var kul ändå.
Nu idag spelar vi igen. Ett tag sen nu men!

Blev inge vinster på brickorna men kan bli något på våra lott nummer.
Det återstår att se.
Men jag gråter inte om jag inte vinner. Jag är så lycklig ändå nu så!!

Kom att tänka på vad min läkare berättade för mig när jag var dit i veckan.
Hon berättade att det tar 7 år för kroppen att bli HELT återställd efter en graviditet.
7ÅR, herregud. Ja vad ska man säga liksom. hehe
Kan vara kul att veta!

En annan sak som min Barnmorska sa nu andra gången jag ska ha barn är det större risk
att barnet lägger sig i säte in för förlossning. Shit tänkte jag. Aldrig i livet.
Då dör jag. Ingen ska sprätta i mig. Det är min ENDA skräck gällande barnafödande.
Nej tack denna gång vill jag ha en lite roligare förlossning än sist.
Så nu sitter jag och talar om för bebisen att om h*n lägger sig rätt så ska han få
vad som helst. Segway, bil, coca cola, en häst.. Vad som helst!
Man ska börja med mutor tidigt eller? (eller inte)
Men ialla fall säger hela min kropp till lilla livet, huvudet först, huvudet först...

Ja men det går väl bra vilket som :) Jag är inte direkt jätte orolig. Bara h*n kommer ut
frisk och kry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela