Ida Henriksson

Åh när du håller mig så tätt intill som jag bara vill, rodnar jag svagt för ett tag

Publicerad 2011-11-16 10:29:10 i Allmänt,

Har varit till VC för att träffa min läkare. Fick en förlängd sjukskrivning.
Skönt. Då behöver man inte oroa sig mer för det. Känns bra. Särskillt nu när foglossningen
jävlas något hemskt. Det är bara att ta det lugnt nu fram till bebisen kommer. Underbart!

I eftermiddag ska jag tillbaka till sjukhuset för provtagning och besök på MVC.
Magen ska mätas och hjärtljuden ska kollas på bebisen. Sen tror jag att hon kommer
känna om bebisen har vänt sig med huvudet ner. Vi får se. Men det är i alla fall alltid kul att
höra hjärtslagen :)

Ska ta och göra något vettigt nu. Tar emot lite, men så
Är endel som ska vi ska börja förbereda inför, men det tänker jag inte berätta nu.
Det tar vi en annan gång... :)

Är i alla fall i v.32 nu, inte långt kvar;
Nu väger bebisen ungefär 1,7 kg och är cirka 42 cm lång från topp till tå. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela