Ida Henriksson

Men säg varför rodnar Cecilia Lind..

Publicerad 2011-05-29 00:38:35 i Allmänt,

Fanny hon apar efter mer och mer, man börjar få passa sig för vilka ord man använder.
Jag väste ut jävlar en dag är i veckan, och vem fan om inte hon härmar.
Först skratta jag gott, men sen blev jag lite skrajj. Det är väl inte så fint när en tvååring
går runt och svär?!

En riktig klätter apa är hon också. Det är både upp och ner mest hela tiden.
Stolar och gärna bord. Men upp på borden gör mig galen. Hon kan ju slå sig fördärvad om hon
trillar. Så då blir mor och far arga.

Mest härjar hon i soffan. Kastar sig och springer..
Kul att se att hon är så livlig. Men det är passamt!

Sen tror jag hon är kär. I en kille som heter Theo.
Han är urgullig och går på hennes dagis.
Hon tjatar om honom varenda dag...
Så gulligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela