Ida Henriksson

Jagkommerintepånågonrubrik

Publicerad 2011-05-11 00:12:54 i Allmänt,

Jobbat idag, och tjohej vad intressant.
Har förundrats över människors besatthet av rabatterade varor.
Ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta. haha
Men men sådant är väl livet, eller?

Otroligt fint väder har det varit, det har jag set skymtar av genom dörrar och fönster på jobbet.
Fick väl känna av det på morgonen när jag skjutsade Fanny till Dagis. Och när jag hämtade
henne hos mappa på kvällen.
Helt underbar kväll. Fanny strosade runt i sin pyjamas ute och njöt till fullo.
Mamma hade plockat fram mina gamla barnmöbler(som är helt bedårande fina).
Och Fanny blev överlycklig när hon fick leka vid det. En spis hade vi också i gömmorna på vinden.
Så nu har hon ett eget litet krypin i köket typ. :D

Jag ska strax gå och lägga mig, men ska nog ladda diskmaskinen så den bara är att köra i gång till
morgonen. Tjohej, här blev det intressant igen.
Har suttit och kluddat lite i ett bok jag köpte igår. Ska försöka klistra-in och skriva-in saker som inspirerar mig.
Samla allt på ett ställe. Har nämligen en tendens att kludda och skriva saker på lite allt och i allt.
Ska rensa bland alla gamla kolegebloch, ut klippta bilder osv.
Tycker sånt här är kul. Det är synd att man inte gör det lite oftare bara. Jag kan nämligen om jag bara vill.

Ja viljan var det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela