Ida Henriksson

Ja här var det dött!

Publicerad 2011-05-09 13:02:03 i Allmänt,

Bloggen får verkligen lida, med dålig uppdatering.
Men det kan inte hjälpas. Det är liksom lite dåligt med inspiration, och ork.
Det är mycket jag vill göra och behöver göra. Men jag har inte lust till det heller.

Idag på morgonen fick Fanny åka till sin farmor när jag uträttade ärenden på Torsby.
Sen efter det var vi där fram till 12 tiden. Drack kaffe, pratade och mådde gott i solen.
Härligt.
Längtar efter egen altan som man kan sitta och njuta på i solen. Där det är i princip tyst förutom
fåglar och andra djur. Där man kan få sittai fred och njuta.
Men det kommer väl så småning om.
Känns lite trist att sitta ute här. Alltid liv och rörelse, alltid någon nyfiken som stirrar.
Men det är ändå bättre här än andra Lägenhetsställen. Enligt mig.
Jag trivs rätt bra ändå.

Är rätt trött idag. Både jag och Linus har sovit uselt i natt. Svårt att somna osv.
Konstigt.

Ska kanske nu, eller i kväll mäta upp papper till en tavla jag ska måla.
Den största hittills. Spännande.
Har försökt inspireras, men det är lite trögt just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela