Ida Henriksson

Du ropar och man hör din röst..

Publicerad 2011-05-18 12:56:58 i Allmänt,

Ingen rolig natt alls.
Vid 22 tiden igår kväll så vakna Fanny och var otröstlig.
Betedde sig på ett sätt som om hon hade ont någonstanns.
Ingen feber osv. Men något var fel.
Trodde nästan att det var början på någon magsjuka igen. Men inget hände.
Sen efter det ville hon inte somna om. Skrek om vart annat.
Så somnade nog inte förns 2-3 på natten.

Ja så är det, och tur att det inte händer allt för ofta. Men lik förbannat är man helt slut
när man vaknar.
Försov mig, så jag inte han i väg på en hälsokontroll som vi får gå på genom jobbet.
Men vad ska man göra. Kan ju inte liksom bara kasta mig iväg med Fanny liksom.
Inte ofta jag försover mig heller.
Jajaa, inget att älta nu. Det är som det är.

Men nu är hon på dagis, väldigt förkyld men ingen feber.
Och pigg är hon trots att hon var uppe så länge.

Börjar jobba klockan halv 4 och jobabr till 21.30.
Kommer vara lagom trött ikväll.


Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-05-18 13:59:44

Kan ha varit en mardröm Vicke har gjort så några gånger han också. Men det är så svårt att veta eftersom de inte kan uttrycka det i ord ännu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela