Ida Henriksson

Bad week

Publicerad 2011-05-29 00:30:06 i Allmänt,

"Det var en dag och jag var fyra år
jag trodde mer på det onda än det som va gott..."


Hela denna vecka har jag kännt mig en aningen konstig och det tog priset idag.
Sista timmen på jobbet idag började känna mig lite skakis och yr. Nästan svimmfärdig.
Usch och fy måste jag säga. Jag vet ej om det kommer i från nacken eller och det är något annat
på G. Men jobbigt var det och man blev lite nervös om man skulle tuppa av bland folket i kassan.
Mycket folk har det också varit idag. Jag har i princip bara vilat sen jag hem kom.
Känner mig inte helt hundra än alltså.
Fundersam blir man, och smått "ååågen".
Men vila imorn gäller också. Så kanske det är bättre till veckan ialla fall!

Jag var ju så en gång förut och då var det rygg och nacke som spökade.
Men misstänker att jag också druckigt alldeles för dåligt och ätit för lite.
Har säkert ett samband alltihop. Otäckt är det ändå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela