Ida Henriksson

Och solen som lyste så fint.

Publicerad 2011-03-10 10:41:49 i Allmänt,

Imorse när jag baxade i väg Fanny till dagis. Värmde solen så gott.
De blåste smådjävlar. Men skitsamma solen lyste.
Kikar väl fram än lite men det ligger som lite dis så helt klart är det inte.
Var på massage efter dagis. Skönt. Nu är jag trött och hade inget hellre velat än att slumra i soffan.
Kanske plöjt igenom förste säsongen av McLeods Daughters.
Har haft den i flera år. Sett den 1 gång. Och inte fått för mig att köpa fortsättningen.
Älskar serien.. Rolig och härlig miljö.
Ja det skulle jag velat gjort idag.
Men icke, kl 13 ska jag vara på toria för jobb!
Yeeah. Och slutar kl 20.
Jag vill ta helg nu!
:D
Tur nog så går det undan bara man kommer dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela