Ida Henriksson

Publicerad 2011-03-16 23:13:01 i Allmänt,

Ja dagen har varit mer intensvi än vad jag hade väntat mig. Onsdagar brukar vara rätt lugna.
Men icke, idag har det varit fullt ös. Men jag klarade det fint ändå. Och jag var klar i tid.
Skönt. Känns som en seger när man hinner allt man vill hinna liksom.
Stolt över mig själv.
Men har man gett järnet på jobbet så orkar man inte mycket när man kommer hem.
Det blir mest tid till Fanny. Och det har varit helt underbart att jobba dagen.
Och hämta en glad tös på dagis. Fick världens kram av henne och ett strålande leende.
Härligt. Jag är världens lyckligaste mamma.
Och har Världens bästa dotter.
Sånna små saker som en kram och ett leende kan göra ens dag!

När lilla fröken blivit nattad, nattade jag i soffan i en och en halv timma.
Jisses undrar hur jag är när veckan är slut. Jag har 3 arbetsdagar kvar.
Jag kommer nog vara så övertrött tror jag. tur nog så blir man mest glad och virrig.
Skrattar åt det mesta när jag är övertrött.

Men nu blir det en snabb dusch för att sen natta sig själv (igen).
var ju på brandutbildning med jobebt igår. Mycket givande och intressant
Men alltid när man varit på sånt blir jag skit nojjig att alla elektriska saker ska ta eld osv.
Kollar allt flera gånger om. Det är väl bra vill säga, jag kollar ju så egentligen varje dag.
Men nu blir det mer påtagligt att jag är nojjig. Ja vad ska man göra när man har något så dyrbart hemma
som sitt eget barn :)

Nej men fan, NU ska jag sluta skriva och lägga mig.
Natti natti, önska migg lycka till på min arbetsdag imorn 11,5 timmar. PUH.
pepp-pepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela