Ida Henriksson

Måndagen den 7 Mars

Publicerad 2011-03-07 21:48:42 i Allmänt,

Oooh våren närmar sig med stormsteg. Tack godegud för det.
Eller ja vem fan vet om det kommer vara vinter till midsommar heller?!
Men det känns lite lättare nu när januari och februari är förbi.
Det har varit 3 plus här idag så jag är nöjd.
Vi har inte gjort särkillt mycket jag och Fanny. Handlat och pulvrat omkring här hemma.
I kvällningen var vi en sväng och hälsa på Linda.
Kul, även om Fanny blev lite trött på slutet. Men hon var bra nöjd hela tiden ialla fall.
Imorn är det Back to work igen.
Jag vill men ändå inte typ. haha

Linus har ialla fall åkt igen. Ochd et känns alltid tungt men veckan går rätt fort ändå.
Som tur är.

Har målat lite bilder, men får fan inte för mig att lägga upp dem. Kanske imorn kväll.
Nu ska jag bara ta det lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela