Ida Henriksson

Måndagen den 21 mars

Publicerad 2011-03-21 18:39:36 i Allmänt,

Började dagen hemma med lite lugn.
Sen åkte vi ner till torsby för att göra ärenden. Mormor hängde på.
Himla skönt ute idag.
Hämta ut ett paket från halens. har beställt Fanny ett par röda converse skor.
Åh va de va fina. Och snyggt till de nya kläderna jag köpte i karlstad åt henne.
De jag visade här om dan.
Riktig liten tuffing.

Hon var dret trött när vi kom hem. Så det blev lite kvällsmat och sen pyjamas.
Så det blev sängen direkt i princip. Men jag tror nästan hon är lite övertrött.
Hemtelen ringde ju också som sagt. Så det väckte henne, elelr gjorde att hon börja skrika.
Att lägga henne brukar aldrig vara något problem. Men idag är det en aaaaning töligt.
Jaja hon somnar väl så småning om!

Imorn blir det jobb för mig och dagis för Fanny.
Bytte pass så jag får sluta 16. Skönt. Mamma fyller år imorn.
Håller på att baka i och med att jag ska bjuda på fika imorn.
Mysigt.

Sleten är jag, som vanligt. Men skönt ändå. Då somnar man gott sen :)
Linus ringer väl snart från köping. <3
Saknar honom redan. Min prins...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Berry

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela